L’any passat vam publicar un article sobre el fet que treballem per amor a l’art. Ho fem perquè ens agrada difondre les idees republicanes i d’esquerres en el marc d’un catalanisme integrador i compromès en l’àmbit social, cultural i polític.
Aquest any, més de vint artistes participaran a l’Art and Roc 2019 i potenciarem la parada de l’ALTERNATIVA.
A la nostra parada us proposem un programa ambiciós. A les sis de la tarda, conta contes amb la Txell. A les set de la tard, la Pilar de València ens explicarà poesies. A tres quart de vuit entrevista amb la Vickimel i presentació del seus treballs i del seu compromís com a cantautora en Català.
Una festa de la cultura al territori i, com sempre, tot de franc. Una organització conjunta de l’Alternativa amb els veïns i veïnes del carrer dels Canonges de la Seu d’Urgell i que es podrà visitar el proper dia 16 d’agost a partir de les cinc de la tarda.
Yann Marais.






Una resposta
Allà ens troben tothom