Un monunent que vol retre homenatge al president afusellat pels temps feixistes el 1940, fa exactament 81 anys. Aquest monument era una vella reviindicació de la gent d’Esquerra Republicana de la Seu.
Lluís Companys és mereix tots els homenatges que se li puguin fer per la transcendència històrica de la seva figura política. Figura capdal que va fer que Esquerra guanyés les eleccions municipals el 1934.
És evident que a tots nosaltres ens agrada que es faci aquest homenatge permanent recordant la lluita antifexista de molts catalans i catalanes que van patir tot tipus de misèries i l’exili per a fugir de la brutal i criminal repressió franquista.
Tenir un monument no és una cosa que semblaria purament decorativa, quelcom més recordar l’esperit d’aquests catalans i catalanes que mai es van rendir.
Un exemple per a molts de nosaltres.
Ara bé, tenim aquest monument i farem una petita enquesta. Una enquesta senzilla amb tres possibles respostes com ara:
- – M’agrada el monument
- – No m’agrada el monument
- – Ni fa ni fot
- Sis plau envieu les vostres respostes al correu de l’Alternativa:
- lal@lal.cat
- Yann Marais






