Existeix llibertat d’expressió a Espanya? La detenció de Pablo Hasél, ha fet remoure consciències, molts col·lectius li han donat suport, com Amnistia Internacional, el Liceu o el col·lectiu d’artistes.
Pot anar a la pressó un cantant per cantar? Sembla què la justícia Espanyola ha tornat a demostrar la seva postura anti-democràtica .
El Pablo Hasél, nou pres polític, les lletres de les seves cançons en contra d’un rei corrupte i a favor de la República l’han portat a reivindicar i denunciar les injustícies que ens afecten a totes i a tots.
Això no ve de nou d’ença uns quants anys assistim a una regressió dels drets i llibertats fonamental i a una cacera de ments brillants que gosen expressar-se sense tabús fent ús de la seva llibertat d’expressió i com hem dit abans aquesta no existeix.
Qui serà el següent o la següent? És una pregunta que tots i totes les creadores ens preguntem. Aquestes retallades a la llibertat d’expressió són pròpies de dictadures, això ens entristeix molt i ens anuncia un camí marcat per les decisions de la justícia. Anul·lant de facto les lleis preses per les nostres representants.
Hem d’estar a l’aguaít i no deixar que això no es torni a repetir mai més .
Dolors Iscla Parramon






