Comunicat de la Xarxa de Suport Mutu de l’Alt Urgell

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

La Xarxa de Suport Mutu de l’Alt Urgell comunica que:
– Hem apercebut que d’un temps ençà, els processos pre-operatoris que afecten a pacients de La Seu s’han optimitzat i racionalitzat i ara ja no és necessari que es desplacin als centres hospitalaris de referència.

Nosaltres creiem que aquest canvi és degut, en part, a la campanya que Suport Mutu va engegar fa més d’un any. La qual cosa vol dir que potser hi havia més casos dels que semblava en un principi.

Constatem que quan les persones lluiten pels seus drets legítims, hi acaba havent resultats. Ens felicitem per aquestes mesures, però sabem que encara hi ha moltes mancances en l’àmbit sanitari. Seguirem lluitant.

Xarxa de Suport Mutu de l’Alt Urgell.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Últimes notícies

Més de L'Alternativa